Joe Jonas se apresenta no Fashion’s Night Out at Saks Fifth Avenue!

Joe Jonas entra na pista que está realizando durante a Fashion’s Night Out at Saks Fifth Avenue na quinta-feira à noite(08 de setembro) em Nova York.

O músico de 22 anos de idade, recentemente conversou com o Toronto Sun em seu próximo álbum FastLife,. "Tenho grandes esperanças para meus projetos.Ao mesmo tempo, estou apenas feliz por ter a oportunidade de colocar a músicalá fora ", diz ele.

Joe acrescentou: "Acabei de colocar pressão sobre mim mesmo para gravaralgo que eu estava realmente orgulhoso e algo que era diferente para o públicoouvir. E alguns artistas que eu conheci tipo de inspirações - que falou comigo me deu conselhos de dizer: "faça música que leve seus fãs em uma viagem."


Tradução e Adaptação: Famous Teen


English:

Joe Jonas gets into the track he’s performing during Fashion’s Night Out at Saks Fifth Avenue on Thursday night (September 8) in New York City.

The 22-year-old musician recently chatted with the Toronto Sun on his upcoming album, Fastlife. “I have high hopes for my projects. At the same time I’m just happy to have the opportunity to put music out there,” he says.

Joe added, “I just put pressure on myself to make this record something that I was really proud of and something that was different for the audience to listen to. And some artists that I’ve met kind of inspirations — that have spoke to me gave me advice of saying, ‘make music that takes your fans on a journey.’”


Adaptation: Famous Teen

0 Response to "Joe Jonas se apresenta no Fashion’s Night Out at Saks Fifth Avenue!"

Postar um comentário

| |