Taylor Lautner fala que ama ser Jacob Black!

Taylor Lautner aponta para seus fãs enquanto chega ao MTV's VMA 2011, no domingo (28 de agosto) no Nokia Theatre LA Live in Los Angeles.

O ator Abduction de 19 anos de idade, acabou de voltar de uma viagem Down Under para promover seu próximo filme que chega aos cinemas em 23 de setembro.

Embora ele ame seu novo personagem Nathan, Taylor compartilhou com os fãs que ele ama Jacob Black.

"Eu amo ser Jacob, ele está me dando a oportunidade de fazer o que eu quero fazer. Ele é leal, ele é persistente. Eu ficaria honrado se as pessoas ao meu redor dissessem que eu sou semelhante ao Jacob, "ele compartilhou no Formspring.


Fonte: Just Jared Jr.


Tradução e Adaptação: Famous Teen


English:

Taylor Lautner points out to his fans as he arrives at the 2011 MTV VMAs on Sunday (August 28) at Nokia Theatre L.A. Live in Los Angeles.

The 19-year-old Abduction actor just returned from a trip Down Under to promote his upcoming flick which hits theaters on September 23rd.

Although he loves his new character Nathan, Taylor shared with fans that he loves Jacob Black.

“I love being Jacob, it’s giving me the opportunity to do what I want to do. He’s loyal, he’s persistent. I would be honored if people around me said I was similar to Jacob,” he shared on Formspring.

By: Just Jared Jr.

Adaptation: Famous Teen

0 Response to "Taylor Lautner fala que ama ser Jacob Black!"

Postar um comentário

| |